نحوه مصرف ورمی کمپوست

ورمی کمپوست بهتر است چالکود شود . برای نهال ها موقع کاشت نهال با خاک و ماسه بادی مخلوط و چاله نهال پر شود . برای درختان به صورت چالکود در سایه انداز درخت و ترجیها محل آبدهی مثل زیر قطره چکان ها در روش ابیاری قطره ای . برای گل ها و درخچه های زینتی هم بهتر است چالکود شود.  برای کشت سیفی جات می توان پس از کشت به صورت نواری کنار بوته روی سطح خاک ریخت یا اینکه قبل از لیپر با خاک مخلوط گردد. در گلدان ها نیز موقع عوض کردن خاک می توان ورمی کمپوست را به خاک اضافه نمود.

 

چهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با کارشناسان ما در واحد فروش تماس بگیرید.


مطالب مرتبط  :

ویژگی های ورمی کمپوست

ورمی کمپوست چیست؟

ورمی کمپوست دیجی کالا

ورمی کمپوست گیلدا

ورمی کمپوست برای گلدان


کلمات کلیدی : ورمی کمپوست در کرج ، بهترین ورمی کمپوست در کرج ، پخش ورمی کمپوست در کرج ، نحوه مصرف ورمی کمپوست ، ارزان ترین قیمت ورمی کمپوست ، بهترین قیمت ورمی کمپوست ، مرکز پخش خاک گلدان ، خاک گلدون ورمی کمپوست ، خاک مناسب گلخانه ها ، ورمی کمپوست برای گلخانه ها.

 

ما در گروه خدمات بازرگانی و کشاورزی خاکساری با سالها تجریه در خصوص نهاده های کشاورزی و واردات کوکوپیت در خدمت شما کشاورزان و گلخانه داران عزیز می باشیم . برترین انواع کوکوپیت را با ارزان ترین قیمت ممکن را از ما بخواهید ، حتما با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری در خصوص طرح های فروش ویژه کوکوپیست ، کسب نمایید .

ما اینجا هستیم:

  کرج | محمد شهر | بعد از سه راه امیرکبیر | شرکت اکسیر نویان روشا

شماره تماس دفتر تهران : 91300214  |  021

 شماره تماس دفتر کرج :  91300214  |  026

تلفن همراه مدیر فروش :  2685816  |  0912

 واحد پشتیبانی و دفتر فروش : info@cocopits.ir

 

Language: English

تمامی حقوق اين سايت محفوظ و متعلق به شرکت اکسیر نویان روشا می باشد. Copyright © 2019 cocopits.ir

 

طراحی سایت توسط هلدینگ دیاکو