کوکوپیت پارس آباد

سطح زیر کشت محصولات بهاره و تابستانه در شهرستان پارس آباد به میزان 31 هزار و 500 هکتار کشت شده است که پیش بینی می شود 520 هزار تن محصول برداشت شود.

شهرستان پارس آباد یکی از 9 شهرستان استان اردبیل که به دلیل آب و هوای مناسب و خاک حاصلخیز نگین زمردین استان اردبیل بوده و ارتفاع آن از سطح دریا 60 متر و سطح زیر کشت اراضی آبی شهرستان 61 هزارو 701 هکتار (با کشت و صنعت مغان) و سطح زیر کشت اراضی دیم شهرستان 6 هزار و 368 هکتار (با کشت و صنعت مغان) که جمع کل اراضی آبی و دیم شهرستان پارس آباد 68 هزا و  69 هکتار می باشد.

در سال‌های گذشته سطح گلخانه‌های کشور تنها رقم ۸۸۰۰ هکتار را به خود اختصاص می‌داد و این درحالی است که امسال این میزان را به ۱۷ هزار و ۴۰۰ هکتار رسانده ایم، که این امر بیانگر سعی و اهتمام دست اندرکاران تولید در رونق این صنعت ارزشمند است.

مطالعات و کار‌های تحقیقاتی مربوط به انتقال برخی از محصولات سردرختی همچون انگور، هلو و گلابی نیز به فضای گلخانه‌ای صورت گرفته است که امیدواریم بزودی شاهد انتقال این درختان به فضای گلخانه‌ای باشیم.

همه مسئولین می‌بایست با نگاه تخصصی به توسعه شهرک‌های گلخانه‌ای بستر رشد و شکوفایی این صنعت را فراهم آورند، زیرا هر هکتار گلخانه برای تعداد ۱۰ الی ۱۲ نفر شغل پایدار ایجاد می‌کند و بستر مناسبی را برای صادرات انواع محصولات گلخانه‌ای فراهم می‌آورند.

دوستان عزیز ما در بورس کوکوپیت ایران می توانیم انواع خدمات اعم از خرید، فروش و مشاوره در مورد بهترین کوکوپیت با تضمین و کیفیت بالا را در تمام فصول سال در اختیار شما قرار دهیم.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره و لیست قیمتمحصولات با ما تماس بگیرید.


کلمات کلیدی : کوکوپیت پارس آباد ، کوکوپیت در پارس آباد ، پخش کوکوپیت در پارس آباد ، پخش کوکوپیت ایران ، پخش پرلیت در ایران ، پخش کوکوپیت خاکساری ، پخش خاک گلخانه ، پخش خاک گلدان ، بورس کوکوپیت ایران.

 

ما در گروه خدمات بازرگانی و کشاورزی خاکساری با سالها تجریه در خصوص نهاده های کشاورزی و واردات کوکوپیت در خدمت شما کشاورزان و گلخانه داران عزیز می باشیم . برترین انواع کوکوپیت را با ارزان ترین قیمت ممکن را از ما بخواهید ، حتما با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری در خصوص طرح های فروش ویژه کوکوپیست ، کسب نمایید .

ما اینجا هستیم:

  کرج | محمد شهر | بعد از سه راه امیرکبیر | شرکت اکسیر نویان روشا

شماره تماس دفتر تهران : 91300214  |  021

 شماره تماس دفتر کرج :  91300214  |  026

تلفن همراه مدیر فروش :  2685816  |  0912

 واحد پشتیبانی و دفتر فروش : info@cocopits.ir

 

Language: English

تمامی حقوق اين سايت محفوظ و متعلق به شرکت اکسیر نویان روشا می باشد. Copyright © 2019 cocopits.ir

 

طراحی سایت توسط هلدینگ دیاکو