کوکوپیت سریلانکا

کوکوپیت در دو کشور هند و سریلانکا تولید می شود و بسته به شرایط آب و هوایی منطقه کیفیت کوکوپیت متفاوت می باشد.

اگر میزان بارش باران در این دو کشور زیاد باشد EC کوکوپیت تولید شده پایین بوده و اگر کم باشد میزان EC کوکوپیت بالا می رود. و اگر میزان بارش بیش از اندازه باشد شرایط خشک شدن وجود ندارد در نتیجه کوکوپیت ها با کیفیت پایین تری تولید می شوند.

ما در بورس کوکوپیت ایران مورد نیاز شما را در تمام نقاط کشور تأمین خواهیم کرد و بهترین کوکوپیت را با کیفیت بالا تضمین شده به شما ارائه می دهیم. 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت لیست قیمت و مشاووره رایگان با ما تماس بگیرید، همچنین می توانید از طریق تلگرام و واتساپ با ما در ارتباط باشید.


مطالب مرتبط :

کوکوپیت اصفهان

پخش کوکوپیت

کوکوپیت توت فرنگی

کوکوپیت تبریز

کوکوپیت تهران

 


کلمات کلیدی : کوکوپیت سریلانکا ، پخش کووکپیت سریلانکا ، فروش کووکپیت سریلانکا ، بهترین کوکوپیت سریلانکا ، پخش انواع کوکوپیت ، بورس کوکوپیت ایران ، پخش بهترین کوکوپیت در ایران ، پخش کوکوپیت در کرج ، پخش کوکوپیت در تهران .

 

ما در گروه خدمات بازرگانی و کشاورزی خاکساری با سالها تجریه در خصوص نهاده های کشاورزی و واردات کوکوپیت در خدمت شما کشاورزان و گلخانه داران عزیز می باشیم . برترین انواع کوکوپیت را با ارزان ترین قیمت ممکن را از ما بخواهید ، حتما با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری در خصوص طرح های فروش ویژه کوکوپیست ، کسب نمایید .

ما اینجا هستیم:

  کرج | محمد شهر | بعد از سه راه امیرکبیر | شرکت اکسیر نویان روشا

شماره تماس دفتر تهران : 91300214  |  021

 شماره تماس دفتر کرج :  91300214  |  026

تلفن همراه مدیر فروش :  2685816  |  0912

 واحد پشتیبانی و دفتر فروش : info@cocopits.ir

 

Language: English

تمامی حقوق اين سايت محفوظ و متعلق به شرکت اکسیر نویان روشا می باشد. Copyright © 2019 cocopits.ir

 

طراحی سایت توسط هلدینگ دیاکو