کوکوپیت پی تی ران

کسانی که از گل و گیاه مراقبت میکنن، یا حتی اون دسته از افرادی که به نگهداری از گل و گیاه علاقه دارن و یا حتی گلخانه دار ها، غیر ممکنه که این سوال براشون پیش نیومده باشه که چه خاکی برای چه گیاهی مناسبه؟

خب هرکسی میدونه که اگه تغذیه گیاه که از نوع خاک بسترش فراهم میشه، مناسب نباشه گیاه بسرعت خراب و پوسیده میشه. خیلی از ماها به نگهداری از گل و گیاه علاقه داریم اما میترسیم که  گیاهمون خراب بشه و همین باعث میشه همیشه از دور به این زیباییی ها نگاه کنیم. میخوام یک قدم به شناخت سطحی از خاک ها نزدیکتون کنم.

بورس کوکوپیت ایران ، بزرگترین توزیع کننده کوکوپیت در ایران آمادگی خود را جهت عقد قرارداد با گلخانه داران گرامی اعلام میدارد.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با ما تماس بگیرید.


مطالب مرتبط :

کوکوپیت برای قلمه زدن

پیت ماس چیست؟

کوکوپیت برای توت فرنگی

کوکوپیت باغبانی

کوکوپیت بونسای


کلمات کلیدی : انواع خاک گلخانه ، بورس کوکوپیت ایران ، انواع خاک برای گلخانه ، بهترین خاک برای گلخانه ف بهترین هاک برای گل های آپارتمانی ، بهترین زمان برای قلمه زنی گل آپارتمانی.

 

ما در گروه خدمات بازرگانی و کشاورزی خاکساری با سالها تجریه در خصوص نهاده های کشاورزی و واردات کوکوپیت در خدمت شما کشاورزان و گلخانه داران عزیز می باشیم . برترین انواع کوکوپیت را با ارزان ترین قیمت ممکن را از ما بخواهید ، حتما با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری در خصوص طرح های فروش ویژه کوکوپیست ، کسب نمایید .

ما اینجا هستیم:

  کرج | محمد شهر | بعد از سه راه امیرکبیر | شرکت اکسیر نویان روشا

شماره تماس دفتر تهران : 91300214  |  021

 شماره تماس دفتر کرج :  91300214  |  026

تلفن همراه مدیر فروش :  2685816  |  0912

 واحد پشتیبانی و دفتر فروش : info@cocopits.ir

 

Language: English

تمامی حقوق اين سايت محفوظ و متعلق به شرکت اکسیر نویان روشا می باشد. Copyright © 2019 cocopits.ir

 

طراحی سایت توسط هلدینگ دیاکو