ورمی کمپوست برای گلخانه

خرید کود ورمی کمپوست برای گلخانه کار فوق العادهای است و بیشتر طالبان خرید کود ورمی پوست گلخانه داران هستند. با مصرف کود ورمی کمپوست، به مقدار ۱ تا ۲ کیلوگرم در هر مترمربع، می توان رطوبت را در خاک گیاهان گلخانه حفظ کرد و به جنگ عوامل بیماری زای خاک رفت.

معایب ورمی کمپوست

گرچه ورمی کمپوست می تواند برای هر گیاهی مفید باشد، مواردی وجود دارد که استفاده از آن در باغ شما بهترین تصمیم نیست. در موارد نادر استفاده از ورمی کمپوست برای گلدان، می تواند بیش از سود آن آسیب برساند. اما ضرر ورمی کمپوست به طور مستقیم برای گیاهان اعمال نمی شود.

ورمی کمپوست می تواند انتخاب مناسبی برای برخی از خاک ها باشد. ورمی کمپوست مواد مغذی اضافی را به خاک منتقل می کند. با این حال  اگر خاک شما سالم باشد و به هیچ کودی احتیاج نداشته باشد، مصرف ورمی کمپوست برای گلدان یا هر نوع گیاهی ضرر خواهد داشت. زیرا موادی را به خاک وارد می کند که خاک از آن سرشار است.

 

جهت کسب اطلاعات بیشتر و دریافت مشاوره رایگان با همکاران ما در واحد فروش تماس بگیرید.


مطالب مرتبط :

مزایا مصرف ورمی کمپوست برای گلدان

ورمی کمپوست برای سانسوریا

نحوه مصرف ورمی کمپوست

ویژگی های ورمی کمپوست

ورمی کمپوست چیست؟


کلمات کلیدی : ورمی کمپوست برای گلخانه ، بهترین خاک برای گلخانه ، کود درجه یک ، ورمی کمپوست درجه یک ، تولیدی ورمی کمپوست ، ورمی کمپوست برای گیاهان ، خواص ورمی کمپوست برای گیاهان ، ورمی کمپوست برای درخت میوه ، ورمی کمپوست ، پخش ورمی کمپوست در کرج ، معایب ورمی کمپوست.

 

ما در گروه خدمات بازرگانی و کشاورزی خاکساری با سالها تجریه در خصوص نهاده های کشاورزی و واردات کوکوپیت در خدمت شما کشاورزان و گلخانه داران عزیز می باشیم . برترین انواع کوکوپیت را با ارزان ترین قیمت ممکن را از ما بخواهید ، حتما با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید و اطلاعات بیشتری در خصوص طرح های فروش ویژه کوکوپیست ، کسب نمایید .

ما اینجا هستیم:

  کرج | محمد شهر | بعد از سه راه امیرکبیر | شرکت اکسیر نویان روشا

شماره تماس دفتر تهران : 91300214  |  021

 شماره تماس دفتر کرج :  91300214  |  026

تلفن همراه مدیر فروش :  2685816  |  0912

 واحد پشتیبانی و دفتر فروش : info@cocopits.ir

 

Language: English

تمامی حقوق اين سايت محفوظ و متعلق به شرکت اکسیر نویان روشا می باشد. Copyright © 2019 cocopits.ir

 

طراحی سایت توسط هلدینگ دیاکو